tisdag 13 december 2016

Det fanns ingen sprattlande bebis i magen :(

Nä. Det blev ingen bebis denna gång. Missed abortion, sedan typ vecka 7 verkade det som. Så. Jävla. Orättvist. Så känns det. Jävla skit. Ska tillbaka till sjukhuset i övermorgon och om jag inte börjat blöda ut allt då (blödningen som kom i söndags är borta) ska jag få tabletter. Det är bara så ledsamt och tråkigt, vår lilla mirakelbebis. Och min dröm om ultraljudsbild i julklapp slog inte in den här gången heller. Nu får jag istället komma med nyheten om ett missfall. Fan. Nu hoppas jag innerligt att det inte var en på miljarden att bli till, utan att vi kan lyckas framöver istället.

Nu ska jag lägga mig och gråta några timmar så att jag kanske orkar hålla ihop mig till sonens luciafirande i eftermiddag. Tack gode gud för att vi har honom!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar