tisdag 15 januari 2013

Hänger ni med?

Jag har bestämt mig för att låta det här vara en berättelse om just försöken att bli med barn, IVFen oh graviditeten, och att det liksom får vara bra så. Jag kommer alltså inte att skriva något mer här om vardagen som nybliven mamma, och kommer även rensa lite bland de senare inläggen. Kanske jag fortfarande kommer att skriva IVF-relaterade texter här, men i övrigt så kommer jag fortsätta på annat ställe. Om ni är intresserade av att hänga med dit, så är ni så välkomna så.

Jag kommer att fortsätta att skriva HÄR.

Jag har valt att importera alla inlägg från denna blogg till den nya så att de finns där med, för ibland går det inte berätta en historia utan att ta den från början.

Jag vill också passa på att tacka ni fina där ute som valt att följa oss under vår resa att bli föräldrar och hållit tummar och hoppats för vår skull att det skulle gå vägen. Kanske är det tack vare er att vi lyckades! Kram till er allihop, gullungar.


1 kommentar: